Балабақшадағы бала педагогикалық процестің ең осал буыны болып табылады. Балабақшаға келгенде ғана ол ауыр күйзеліске ұшырайды, ол кейде бірнеше айға созылып, бейімделудің қиын түріне айналады. Мектепке дейінгі білім беру мекемесінде болған келесі 4-5 жыл ішінде кез келген бала ауыр эмоционалды күйзелісті тудыратын жағдайлармен бірнеше рет кездесуі мүмкін.Мектепке дейінгі білім беру мекемесінің мақсаты – баланың тұлғасын қоғамға бейімдеу.Бейімделудің ең оңтайлы тәсілі - адам денсаулығына зиян келтіретін өзгермелі жағдайларға қарсы тұрмай, сонымен бірге жайлылық танытпайтын, яғни оған ұсынылғанның бәрімен келісе отырып, әсер ету жолдарын іздейтін шығармашылық көзқарас. Мен үшін максималды пайда әкелетін сыртқы жағдайлар. Мектепке дейінгі білім беру мекемесіндегі музыка жетекшісінің жұмысы қазіргі кезеңде жаңа мазмұнмен толығуда. Оның міндеті – өз бетінше шығармашылық жұмысқа қабілетті, белсенді, ізденімпаз тұлға тәрбиелеу. Бұл міндетті оқу-тәрбие процесіне барлық қатысушылардың: тәрбиешілердің, психологтардың, қосымша білім беру педагогтарының қызметін біріктіру негізінде тиімді жүзеге асыруға болады. Балалардың ерекшеліктерін ескере отырып, олардың үйлесімді дамуын ынталандырудың ең ұтымды және тиімді жолдарын іздеу керек. Бұл мәселеде музыкалық жетекшінің орны ерекше, өйткені музыкалық іс-әрекет тек шығармашылық сипатта ғана емес, тұлғаның барлық аспектілерінің дамуына және танымдық даму саласына әсер етеді. Сондықтан педагог-музыкант жұмысының мақсаты – шығармашылықпен өзін-өзі танытуға және жеке тұлғаның дамуына қолайлы жағдай жасау арқылы баланың психикалық денсаулығын сақтау. Музыка сабағын өткізу тәжірибесінде арт-терапевтік әдістер мен технологиялар әлі де сирек қолданылады. Сонымен қатар, психотерапевтер кеңінен қолданатын арт-терапевтикалық әдістер соңғы жылдардағы жеке педагогикалық зерттеулерде қарапайым балалармен олардың жағымсыз эмоционалдық күйлерінің алдын алу және түзету, олардың эмоционалдық-еріктік саласын қалыпқа келтіру үшін бейімделген. рухани-адамгершілік және физикалық қалпына келтіруге ықпал ететін тұлға. Әрине, арт-терапияның ғылыми негізделген және эксперименталды сыналған элементтері ғана әртүрлі жаттығулар, тыңдау мен орындау үшін мақсатты таңдалған музыкалық материал, сонымен қатар өзін-өзі тануға, өзін-өзі бағалауға, шығармашылықпен өзін-өзі көрсетуге ықпал ететін музыкалық-шығармашылық тапсырмалар. , өзін-өзі дамыту және өзін-өзі түзетуді музыка сабағында қолдануға болады.тұлға. Әлеуметтік жұмыс энциклопедиясында арт-терапия өнер және көркемдік қызмет арқылы адамдарды оңалтудың әдістері мен технологиялары екенін көрсетеді. Өнер құралдарына: музыка, кескіндеме, әдеби шығармалар, театр т.б.
Музыка жетекшісі. Уразбаева Маъмура Шухратовна
Қаралым саны: 13